Reklamáció és áru visszatérítés


Reklamáció

Amennyiben reklamálni szeretne, kérjük, forduljon hozzánk itt. A fennálló probléma alapján megegyezünk Önnel a panaszkezelési folyamat lebonyolításáról.


Az áru visszatérítése

Amennyiben a terméket törvényes határidőn belül vissza kívánja küldeni, ezt megteheti az alábbi címre::


quality cases s.r.o.
Řípská 960/9a
Brno
627 00
Cseh köztársaság


Vagy elviheti a csomagot a magyarországi Packeta bármelyik fiókjába.
A csomagra fel kell írni a kódunkat: 97661896

a Packeta fióktelepeinek listája
https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek

Ilyen esetben a következő lehetőségeket ajánljuk: az áru kicserélése, vagy az termék árának visszatérítése.


Csere:

  • Válasszon új árut az eshop-ból https://kiegeszitok24.hu
  • Küldje el a termékhez tartozó hivatkozást e-mailben (elérhetőség itt), vagy tüntesse fel a kiválasztott termék nevét a küldeményben.
  • Mindig tüntesse fel a megrendelés számát

A termék árának visszatérítése:

  • Küldje el nekünk számlaszámát e-mailben (elérhetőség itt), vagy pedig csatolja a küldeményhez.
  • Mindig tüntesse fel a megrendelés számát