Reklamáció és áru visszatérítés
Reklamáció
Amennyiben reklamálni szeretne, kérjük, forduljon hozzánk itt. A fennálló probléma alapján megegyezünk Önnel a panaszkezelési folyamat lebonyolításáról.
Az áru visszatérítése
Amennyiben a terméket törvényes határidőn belül vissza kívánja küldeni, ezt megteheti az alábbi címre::
quality cases s.r.o.
Řípská 960/9a
Brno
627 00
Cseh köztársaság
Vagy elviheti a csomagot a magyarországi Packeta bármelyik fiókjába.
A csomagra fel kell írni a kódunkat:
97661896
a Packeta fióktelepeinek listája
https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek
Ilyen esetben a következő lehetőségeket ajánljuk: az áru kicserélése, vagy az termék árának visszatérítése.
Csere:
- Válasszon új árut az eshop-ból https://kiegeszitok24.hu
- Küldje el a termékhez tartozó hivatkozást e-mailben (elérhetőség itt), vagy tüntesse fel a kiválasztott termék nevét a küldeményben.
- Mindig tüntesse fel a megrendelés számát
A termék árának visszatérítése:
- Küldje el nekünk számlaszámát e-mailben (elérhetőség itt), vagy pedig csatolja a küldeményhez.
- Mindig tüntesse fel a megrendelés számát
Termék visszaküldési űrlap